Глобални фирми за редуциране на промените в климата
Когато цялостното игнориране е невъзможно, на преден план излиза максималното намаляване на вредното влияние. От изключителна важност е наличието на информация. От една страна тя ни дава представа за състоянието на планетата, от друга – за новите възможности да я спасим или спрем промените в климата!
Събирането и класифицирането на информацията е сериозен бизнес и дава възможност да сме крачки пред конкуренцията. В случая е важна не печалбата, а това ние, хората, да овладеем определени процеси. Ние се борим сами със себе си.
Ежегодно се публикуват списъци с технологични компании, които щадят природата.
Информацията се събира и обработва от CDP, международна организация с нестопанска цел. Представлява глобален изследователски център за информация за околната среда, създаден през 2000 г. Организацията е отговорна за функционирането на глобалната система за оповестяване на информация за околната среда и за подпомагане на много компании, градове и региони.
Понастоящем CDP си сътрудничи с много местни институции и инвеститори. Насърчава компаниите да разкрият своето въздействие върху околната среда, да намалят емисиите на парникови газове и да защитят водни и горски ресурси.
Организацията събира, анализира и оценява информация, която касае дейностите във връзка с околната среда на глобални компании и ежегодно избира тези от тях, които предприемат най-добрите и ефективни инициативи.
CDP създава ежегоден списък “Climate Change A List.”
За 2022 година, CDP оцени 15000 фирми и избра топ 283 глобални компании, сред които са 74 японски. Сред тях и ДАЙКИН.
Като единствената фирма в света, която произвежда едновременно климатици и охладители, Daikin осигурява продукти и услуги по цял свят. Подобрява непрекъснато използваните технологии. Основният бизнес на фирмата в сферата на климатизацията помага за подобряване на здравето и продуктивността на хората като съществени елементи от социалната инфраструктура. По този начин подобрява икономическото развитие.
Независимо от това, все по-широкорто използване на климатици води до повишено използване на електричество. Това води до въздействие на глобалните проблеми на околната среда. За целите на спиране на този ефект, Daikin създаде специален пакет: “Визия за околната среда 2050”.
Прочети още
Пазарната репутация на ALPIN в България е - качествено и достъпно решение. Клиенти споделят положителни мнения за надеждността и икономичността. Други отбелязват отличното съотношение качество – цена.
Прочети още >
Есента е Оня сезон на годината, в който искаме от климатика най-важното - тиха, предвидима топлина и ако може без изненади. Точно затова профилактиката на климатик не може да се сведе до „измих филтрите и готово“.
Прочети още >
Ако дистанционното ви е по-студено от ръцете — време е за правилния модел.
Когато сутрин прозорецът „хрупти“, разликата между „някак си топло“ и „уютно“ идва от два фактора, за които ще ви разкажем.
Никой не планира аварии, всички обичаме топла дневна. И точно когато зимата се „настани“, старият уред понякога решава да замълчи. Затова в Climacity предлагаме заместващ (временен) климатик – реален План Б, който влиза в действие, докато вашият уред е в сервиз, чака част или предстои по-сериозен ремонт. Имаме екипи в голяма част от градовете в България, така че реакцията е бърза и предвидима.
Прочети още >




